You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ზევით

“ლეონარდო და ვინჩი ერთ-ერთი პირველი იყო, ვინც თითქმის სრული სიზუსტით აღწერა თვალის ანატომია და ოპტიკური სისტემა მეთხუტმეტე საუკუნეში. გარდა ამისა, ის ყველაზე დიდ ინოვატორად მოიაზრება თანამედროვე მეცნიერებაში და არამხოლოდ”, – ასე პასუხობს თბილისში მდებარე თვალის კლინიკის დირექტორი თეკლა მამაგეიშვილი კითხვას, თუ რატომ ჰქვია კლინიკას “დავინჩი”.

ის დარწმუნებულია, რომ “დავინჩი” სამხრეთ კავკასიის რეგიონში ლიდერი იქნება ოფთალმოლოგიური ინოვაციების დანერგვაში.

პირდაპირი ვიდეო-სტრიმინგი თვალის ქირურგიული ოპერაციიდან, ოპერაციები თანამედროვე 3D ტექნოლოგიის გამოყენებით – ეს არასრული ჩამონათვალია იმ მიღწევების, რომლებსაც მამაგეიშვილი კლინიკის წარმატებად მიიჩნევს.

“დაგროვილმა გამოცდილებამ და ჯგუფურმა მიზანსწრაფვამ წარმოშვა უფრო ამბიციური იდეა, შეგვექმნა ახალი და გაცილებით ინოვაციური ოფთალმოლოგიის საერთაშორისო ცენტრი”, – ამბობს თეკლა მამაგეიშვილი.

კლინიკა თვალის კვლევითი ინსტიტუტის ჩამოყალიბებას აპირებს.

მანამდე კი “დავინჩის” შენობაში პაციენტების რიგია. კლინიკას ყოველდღიურად ათეულობით პაციენტი მიმართავს.

“ჩვენი მთავარი გამოწვევა დღეს სწორედ პაციენტთა მომსახურების ოპერატიულობის გაზრდა და რეფრაქციული ქირურგიის მიმართულებით განვითარებაა. ბევრი პაციენტი მოგვმართავდა და მივხვდით, რომ შეიძლებოდა გვქონოდა ადამიანური რესურსისა და ტექნიკურ-პროგრამული უზრუნველყოფის კრიზისი”, – ამბობს მამაგეიშვილი.

მისი თქმით, EBRD-ის პროგრამა “ქალები ბიზნესში” კომპანიის საქმიანობის სტრატეგიულ დაგეგმვასა და ფინანსური რესურსების მოზიდვის მიმართულებაში დაეხმარა.

პროგრამა, რომელსაც მამაგეიშვილი ახსენებს, ევროკავშირისა და შვედეთის დაფინანსებული EBRD-ის სპეციალური პროექტია, რომელიც ეხმარება ქალების მიერ მართულ მცირე და საშუალო საწარმოებს ფინანსებზე წვდომის და იმ ნოუ-ჰაუს მიღებაში, რაც სჭირდებათ თავიანთი ზრდისთვის.

EBRD “დავინჩისთან” 2016 წლიდან თანამშრომლობდა, რაც კომპანიის მენეჯმენტის მხარდაჭერას ითვალისწინებდა საკონსულტაციო მომსახურებით, რადგან კლინიკა გაფართოებისათვის ემზადებოდა. კომპანიას ესაჭიროებოდა პროექტის მიზანშეწონილობის (feasibility) კვლევა და საინვესტიციო გეგმა.

“ქალები ბიზნესში” დაგვეხმარა კომპანიის საქმიანობის სტრატეგიულ დაგეგმვასა და ფინანსური რესურსების მოზიდვის მიმართულებით, რისთვისაც მადლიერები ვართ”, – ამბობს კლინიკის დირექტორი და დასძენს, რომ უკვე მოიძიეს მიწის ნაკვეთი თბილისის ერთ-ერთ ცენტრალურ უბანში, სადაც ახალ კლინიკას საკუთარი კაპიტალით და ბანკიდან მოძიებული სესხით ააშენებენ.

“პროექტმა “ქალები ბიზნესში” გამოცდილი საკონსულტაციო კომპანიის სერვისებით სარგებლობის შესაძლებლობა მოგვცა. მათ შეაფასეს კლინიკის მიმდინარე ღირებულება და მოამზადეს განვითარების გეგმა საპროგნოზო ფინანსური რეპორტებით, რომელიც გამოვიყენეთ საჭირო თანხის მოსაზიდად.

ჩვენ გავატარეთ რეკომენდირებული ღონისძიებები ორგანიზაციული და მარკეტინგული კუთხით, რამაც შემოსავლების მნიშვნელოვანი სტაბილიზაცია გამოიწვია, საკონსულტაციო პროექტის ფარგლებში მიღებული ბიზნესის გეგმით კი საკმაოდ დაბალფასიანი საბანკო სესხი ავიღეთ”, – ამბობს თეკლა.

“დავინჩის” დირექტორი ამბობს, რომ პაციენტების მომსახურების გარდა მათი მიზანია, საქართველოში და საზღვარგარეთ მოღვაწე კოლეგებსაც დაეხმაროს ცოდნის გაღრმავებაში. მისი თქმით, ყოველ ოთხშაბათს მართავენ სემინარებს როგორც ოფთალმლოგიაში, ასევე სხვა მედიცინის საბაზისო საგნებში და, საბოლოო ჯამში, ეს ყველაფერი აისახება პაციენტის ჯანმრთელობაზე.

სტატია გამოქვეყნდა პროექტის “ევროკავშირის აღმოსავლეთ სამეზობლო” ფარგლებში. სტატიაში გამოხატული მოსაზრებები შეიძლება არ გამოხატავდეს დონორი ორგანიზაციის პოზიციას.

Author: Giorgi Diasamidze

Story first published on the EU Neighbours East website www.euneighbours.eu

 

 

წარმატების ახალი ისტორიები
ge
21.02.2024
ორი ათეული წლის წინ, სამმა მეგობარმა საქართველოში ერთობლივი საქმის დაწყება გადაწყვიტა და მაღალი ხარისხის ავეჯის კომპონენტების წარმოება დაიწყო.
ge
12.02.2024
კოვიდ პანდემიის დროს მეწარმე თამარ აბულაძე თავისი საიუველირო ბრენდის მომხმარებელს ესაუბრებოდა. კლიენტი, მას ისეთი სამკაულის შექმნას სთხოვდა, როგორსაც ის ჩვეულებრივ არ ამზადებს. თამარმა გაიფიქრა: "წარმოიდგინე, ვინმემ რომ მთხოვოს ღვინის ქვისგან სამკაულის დამზადება".
ge
31.08.2023
როცა 1995 წელს თამარ ლებანიძემ საკუთარი ბიზნესი წამოიწყო, საქართველო მნიშვნელოვანი პოლიტიკური, ეკონომიკური და სოციალური ცვლილებების წინაშე იდგა. უკეთესი მომავლისკენ მიმავალ გზაზე, თამარმა გადაწყვიტა, რომ მისი კომპანიის მისიას მხოლოდ ერთი ფრაზა შეესაბამებოდა: „ბრძოლა განვითარებისთვის“.

ქუქი-ფაილები
ეს საიტი იყენებს Cookie-ფაილებს, რომ თქვენ შეძლოთ საიტის უკეთესად დათვალიერება. შეიტყვეთ მეტი
უარი Cookie-ფაილებზე
თანხმობა Cookie-ფაილებზე